Ervaringen van deelnemers

Onze klanten kunnen natuurlijk het best zelf verwoorden waarom toegankelijkheid belangrijk voor ze is. We zullen hier regelmatig nieuwe inspirerende voorbeelden plaatsen. Onze klanten - deelnemers aan het Waarmerk drempelvrij.nl - zelf aan het woord over het belang van toegankelijke website.

  • Maximum

    Managing Director Mark van Buuren en Senior front-end developer Peter Stoeken van Maxim “Met webtoegankelijkheid verhoog je de prestaties, vindbaarheid en usability van je website.

    Portretfoto Peter Stoeken Lees meer over 'Maximum'
  • Belastingdienst

    De Belastingdienst heeft o.a. 'Mijn Belastingdienst' laten onderzoeken. "Bij een volgende audit laten we de expert van Stichting Accessibility het rapport zelf presenteren."

    Portretfoto Jan IJben Lees meer over 'Belastingdienst'
  • Thuiswinkel.Org

    Marketing Manager Jacqueline van der Burg over digitale toegankelijkheid voor webwinkels: "In commercieel opzicht ontzettend belangrijk: ook Google is doof en blind"

    Portretfoto Jacqueline van der Burg Lees meer over 'Thuiswinkel.Org'
  • Mediaxplain*

    Het Amsterdamse media- en marketingbureau Mediaxplain* maakte samen met Stichting Accessibility een serie online commercials voor het College voor de Rechten van de Mens.

    Portretfoto Maaike van Putten Lees meer over 'Mediaxplain*'
  • Gemeente Tholen

    Less is more, ontdekte de gemeente Tholen op weg naar een toegankelijke toptaken-website. Dat geldt voor zowel techniek als content.

    Portretfoto Pieter Lagerwerf  van de Gemeente Tholen Lees meer over 'Gemeente Tholen'
  • Gemeente Vught

    In 2014 ging de nieuwe website van de gemeente Vught live. Het website CMS is open source en andere gemeenten kunnen de code en de content voor hun eigen website gebruiken.

    Portretfoto Frank Schaap Lees meer over 'Gemeente Vught'
  • SNS Bank

    SNS Bank is de eerste financiele instelling die het Waarmerk drempelvrij.nl logo heeft behaald. 'We zijn drempelvrij en willen dat zo houden.'

    Portretfoto van Arie Koornneef Lees meer over 'SNS Bank'
  • Wehkamp

    Wehkamp wil een webwinkel zijn voor iedereen. Alexander van Slooten, manager internet: 'Inmiddels zijn de richtlijnen goed geland in de organisatie.'

    Alexander van Slooten, manager internet van Wehkamp Lees meer over 'Wehkamp'
  • NS

    NS wil online en offline voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom is er hard aan gewerkt om ICT-toegankelijkheid stevig in de organisatie te verankeren.

    NS trein Lees meer over 'NS'
  • Gemeente Houten

    In januari 2011 behaalde Houten het driesterren Waarmerk drempelvrij.nl. 'En dat alles volgens planning en budget. Daar plukken we nu nog steeds de vruchten van!'

    Portretfoto Bauke Keulen Lees meer over 'Gemeente Houten'
  • Provincie Overijssel

    Overijssel kijkt terug op soepele implementatie van de Webrichtlijnen: 'Dat we daarbij als eerste provincie een drempelvrij-certificaat in de wacht hebben gesleept, is fantastisch'

    Bas van Dishoeck Lees meer over 'Provincie Overijssel'
  • Schiphol

    Als een van de belangrijkste luchthavens van Europa wil Schiphol voor iedereen zo toegankelijk mogelijk zijn, ook digitaal. Een volledig toegankelijke app een must.”

    Portretfoto Reinier Ladan Lees meer over 'Schiphol'
  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn