Front Office medewerker

Nieuws
Een hand houdt een bord omhoog waarop de tekst 'vacature' staat.

Ben jij de vriendelijke stem aan de telefoon of het snelle antwoord in de mailbox van onze klanten?

Als bevlogen collega met oog voor mens en organisatie stem jij de wensen en mogelijkheden van (maatschappelijke) organisaties af op onze professionele diensten. Jij gaat er voor om zo de hoogst haalbare kwaliteit en effectiviteit te realiseren voor onze klanten én de organisatie. Jij bent de spin in het web van ons team en ontvangt de cursisten en klanten op onze locatie in Utrecht. Jij adviseert klanten in hun vraag en zorgt dat alle administratieve processen op rolletjes lopen. Dit doe je in een klein en flexibel team. 

In deze veelzijdige functie pak jij het initiatief bij het:

  • Ontvangen van telefonische klantvragen, ondersteunen van diverse teams in de planning hiervan.
  • Het plannen van trainingen, verwerken van aanmeldingen en versturen van uitnodigingen, regelen van locaties en overige middelen, zodat je een zo optimaal mogelijke planning maakt voor onze klanten.
  • Signaleren van knelpunten en aandragen van oplossingen.
  • Onderhouden van contacten met collega’s, (maatschappelijke) organisaties en derden.
  • Het verzorgen van onze locatie in Utrecht en het operationeel ondersteunen van de teams in diverse bijeenkomsten, projecten en programma’s.
  • Het opstellen van offertes en de planning van de activiteiten. Daarnaast draag je zorg voor het facturatie proces.
  • Minimaal 3 dagen per week aanwezig op onze locatie in Utrecht.

Alle informatie over deze veelzijdige functie staat hier voor je op een rij. 

Wie ben jij?

Dat je gastvrij en klantgericht bent, spreekt voor zich. En ook communicatief ben je ijzersterk. Je hebt affiniteit met toegankelijkheid en inclusie. Je bent bewust bezig met het halen van targets en mensen blij maken. Een klant met een brandende vraag op het gebied van toegankelijkheid vindt bij jou een luisterend oor én een antwoord. En een opdrachtgever met een probleem, kan vertrouwen op jouw oplossingsgerichte aanpak. Nieuwe systemen maak jij je snel eigen en je kunt goed overweg met Microsoft Office. Prioriteren, plannen & organiseren is wat jij het liefste doet, daar krijg jij energie van. Daarnaast beschik je voor deze vacature ook over:

  • Een mbo-diploma niveau 4 in administratieve of secretariële richting.
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare frontoffice of secretariële functie.
  • Een commerciële blik.

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende baan waarbij je écht het verschil maakt voor een bijzondere doelgroep.
  • Een contract voor 24-28 uur per week.
  • Salaris passend bij je ervaring, op basis van de CAO Gehandicaptenzorg (FWG 40, functie binnen Bartiméus is Administratief Medewerker E) met een maximum van € 3.432,-- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.
  • Vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden in de vorm van een uitgebreid inwerktraject en diverse trainingen en opleidingen.
  • Een aantrekkelijk meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden.

Interesse in deze functie? Solliciteer via deze link

Reageren op deze vacature kan tot en met dinsdag 24 oktober 2023. De eerste gesprekken kunnen gedurende de looptijd van de vacature plaatsvinden.