Servicedesk Webrichtlijnen

Als je je website toegankelijk wil maken, maar je organisatie heeft niet alle kennis in huis, dan helpen wij je graag op weg. Onze servicedesk helpt je de juiste keuzes maken op weg naar een kwalitatief goede en toegankelijke website.

Servicedesk

Voor al je vragen over de Webrichtlijnen

Sfeerbeeld van man met stethoscoop in Accessibility-shirtAls iemand zegt dat iets niet kan van de richtlijnen, bel ons dan gerust even. Meestal is er een simpele generieke oplossing beschikbaar. De servicedesk kan je overal in het proces ondersteunen: van het offertetraject tot en met advies over de beste tussen- of eindcontrole. Wij helpen je graag op weg naar een toegankelijke, kwalitatief goede website. Niet alleen met onderzoeken en rapporten, maar ook via onze servicedesk die tijdens kantooruren telefonisch (030-2398270) bereikbaar is. Ook via twitter kun je vragen aan ons stellen (AccessibilityNL). 

Bekijk voordat je onze servicedesk belt het overzicht van mogelijke ondersteuning en voor meer technische vragen onze kennisbank. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij, bel ons dan gerust. Bij technische vragen krijg je één van onze onderzoekers aan de lijn. Heb je vragen naar aanleiding van een door ons uitgevoerd onderzoek? Noem de naam van de onderzoeker. Deze staat vermeld in het rapport. Je kunt je vraag dan direct door de juiste persoon laten beantwoorden.

Proces aanpak Webrichtlijnen en toegankelijkheid

Wij kunnen je ook ondersteunen bij het opzetten of optimaliseren van de aanpak van bedrijfsprocessen (denk aan bijvoorbeeld content van derden, inrichting webredactie, gebruikte tools en hulpmiddelen) die essentieel zijn voor de borging van toegankelijkheid van de website.

De Servicedesk Webrichtlijnen en toegankelijkheid is mede mogelijk gemaakt door een subsidie van Vereniging Bartimeus Sonneheerdt: www.steunbartimeus.nl

Gerelateerd

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn